سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

بهره برداری از راهکار یکپارچه درگاه در شرکت نقش اول کیفیت (ناک)

بهره برداری از راهکار یکپارچه در گاه در شرکت نقش اول کیفیت (ناک)

بهره برداری از راهکار یکپارچه درگاه در شرکت نقش اول کیفیت (ناک)

شرکت نقش اول کیفیت (ناک)” به منظور پایش تمامی فرایندهای مربوط به حوزه ی امور برگزاری مناقصات و معاملات، مدیریت پیمان و قراردادها، کنترل عملکرد پیمانکاران و هم چنین رسیدگی و کنترل دعاوی حقوقی و مستندسازی تمام اوراق قضایی، سامانه یکپارچه درگاه را انتخاب کرده و عملیاتی نموده است.

نقش اول کیفیت در یک نگاه

نقش اول کیفیت، یک شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های مدیریت شده مخابراتی و فناوری اطلاعات با هدف بومی‌سازی ارائه خدمات فنی و مهندسی صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در سال ۱۳۹۰ تأسیس گردید. خدمات این شرکت شامل مدیریت فعالیتهای مورد نیاز در سراسر چرخه عمر خدمات مخابراتی و فناوری اطلاعات می باشد.

اهم این فعالیتها طراحی، پیاده سازی و نگهداری خدمات؛ اجرای پروژه ها به صورت کلید در دست (Full Turn key) چه بصورت پیمانکاری و چه بصورت مشارکت سرمایه گذاری می باشد که منجر به کاهش ریسک عملیاتی، ارتقا تعالی عملیاتی، کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی و سرمایه‌ای و در نهایت تضمین و ارتقا قابلیت اطمینان مشتریان کلیدی ما شده است. نقش اول کیفیت یک شرکت فراهم‌کننده سرویس‌های مدیریت شده مخابراتی می‌باشد.

تسهیل و تسریع برگزاری فرایند های معاملات نظیر مناقصات، مزایدات، استعلام و …، ایجاد بانک جامع اطلاعاتی قراردادها و منابع، کنترل و رسیدگی به تمامی بخش های قرارداد (از جمله صورت وضعیت، متمم ها و الحاقیه های قرارداد، اعتبارات و بودجه، تغییرات مقادیر و …) تنها بخشی از ویژگی های سامانه یکپارچه درگاه می باشد.

یکی از عوامل مهمی که موجب شده تا مدیران شرکت نقش اول کیفیت (ناک) به استفاده از نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه روی بیاورند قابلیت اتصال سامانه درگاه به سیستم قدرتمند SAP است که این شرکت به منظور یکپارچه سازی تمام وظایف و بخش های موجود در سازمان خود از آن استفاده می کند.

SAP یکی از معروفترین نرم افزار های جامع مدیریت اطلاعات سازمان هاست که از مهم ترین رقبای آن می توان به مایکروسافت و اوراکل اشاره کرد.

نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه با اتصال به سیستم SAP،در صورت نبود موجودی در انبار، امکان ارسال درخواست اولیه برای خرید محصول در واحد خرید را به صورت سیستماتیک فراهم می سازد. بدین ترتیب فرایند خرید، ثبت قرارداد و رسیدگی به مراحل پس از انعقاد قرارداد به صورت الکترنیکی و بدون نیاز به ثبت مجدد و مجزای اطلاعات اولیه انجام خواهد گرفت.

هم چنین در صورت ثبت قراردادها در سامانه درگاه، امکان ارسال اسناد مالی و اطلاعات صورت وضعیت ها از سامانه درگاه به SAP و دریافت سندهای پرداختی فراهم خواهد بود.

استعلام آنلاین قیمت و ارتباط هر چه آسان تر با تامین کنندگان، یکی دیگر از معیارهای نقش اول کیفیت برای انتخاب سامانه درگاه می باشد. با این راهکار، فرایند دریافت پیشنهاد قیمت مناقصات، مزایدات و خرید در بخش خصوصی به صورت الکترونیک انجام خواهد گرفت و در نتیجه احتمال هرگونه سوء استفاده در مقوله ی رقابت در قیمت به صفر خواهد رسید

پیشنهاد می کنیم به منظور آشنایی با امکانات و ویژگی های کامل سامانه درگاه، لینک های زیر را مشاهده بفرمایید.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت