سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی خیابان دکتر فاطمی، کوچه عبده، پلاک 55، واحد 16

تلفن: 45382 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

 

سیستم مدیریت جلسات و مصوبات

سیستم مدیریت جلسات و مصوبات سازمانی جهت ثبت و مستندسازی جلسات برگزار شده و اطلاع رسانی به شرکت کنندگان و مجریان در زمانهای معین طراحی شده است که دارای دوبخش می باشد. بخش اول پورتال تحت وب جهت مدیریت و ثبت اطلاعات صورتجلسات و تولید مستندات می باشد و بخش دوم شامل اپلیکیشن موبایل جهت پرسنل سازمان بوده که با توجه به مصوبات و تقویم کاری امکان ارسال آلارم لحظه ای در قالب Notification را فراهم می آورد. امکان اتصال به سایر سیستمها از جمله اتوماسیون اداری جهت ثبت شماره و تاریخ مصوبات در نظر گرفته شده است .با استفاده از سیستم تمام مکانیزه جلسات و مصوبات اندیشه پرداز تمامی مشکلات ناشی از برگزاری جلسات و ارجاع مصوبات حل شده و امکان پیگیری مناسب تا زمان حصول نتیجه برای مدیران فراهم می باشد.

تعریف جلسه

آرشیو مصوبات

انواع گزارشات

اپ موبایل جلسات

مدیریت و نظارت بهتر بر تشکیل جلسات

در هر سازمان ، اداره و یا شرکت اکثر تصمیمات اجرایی که اهداف آن سازمان را مشخص می کند از طریق برگزاری جلسات و بیان مسایل و مشکلات و ارایه راهکارها و در نهایت نتیجه گیری و جمع بندی نظرات انجام می شود. دستور کار برخی جلسات ناشی از شرایط بیرونی سازمان بوده و از طریق مدیر عالیه به پرسنل اعلام می گردد و برخی حاضرین در جلسه مسول پیگیری و یا اجرای مصوبات می شوند. لذا داشتن سامانه ای جهت مدیریت و نظارت بر تشکیل جلسات و اجرای مصوبات می تواند مدیران و دبیران جلسات را قادر به انجام پیگیریهای مناسب و به موقع نموده و سوابق مورد نیاز شرکت کنندگان در جلسات را به ساده ترین و مطلوب ترین شکل ممکن در اختیار ایشان قرار دهد.

آرشیو الکترونیک جلسات و آلارم اجرای مصوبات

یکی از عمده ترین مشکلات در هر سازمانی عدم پیگیری مناسب مصوبات و آرشیو نامطلوب مستندات مربوط به جلسات می باشد. با توجه به اهمیت برخی مصوبات که بعضا ارزش ریالی و یا حقوقی داشته و عدم اجرای بموقع آن تبعات سنگینی بر بدنه سازمان تحمیل می کند، لذا ساماندهی اطلاعات جلسات و مصوبات  به همراه اطلاع رسانیهای به هنگام به شرکت گنندگان از طریق ابزار مبتنی بر فن آوری، امکان مدیریت و نظارت دقیق و همچنین آرشیو مطلوب مستندات جلسات را میسر می سازد.مشکلات مربوط به عدم هماهنگیهای بموقع، عدم ارسال صحیح و یا با تاخیر دعوت نامه ها، هماهنگی جهت رزرو سالن جلسات و سایر مواردی از این قبیل براحتی با استقرار سامانه تمام مکانیزه جلسات و مصوبات قابل مدیریت می باشد.

هماهنگی و اطلاع رسانی بموقع

در ادارات و یا سازمانهای بزرگ مسایل و مشکلات مربوط به برگزاری جلسات می تواند وسیعتر باشد ازجمله اینکه عدم ارسال بموقع دعوت نامه ، عدم اطلاع اعضا از دستور کار جلسه ، تداخل در استفاده سالن جلسات خصوصا در سازمانهایی که دارای چندین سالن جلسه می باشند ، عدم اطلاع روابط عمومی از برگزاری جلسات و نبود نیروی خبرنگار مناسب همگی بخشی از این مشکلات می باشند . با استقرار سیستم مکانیزه جلسات و مصوبات در دو بخش پورتال مدیریت وب و اپلیکیشن موبایل قادر خواهید بود تا تمامی فرآیندها و اطلاع رسانیها را به همراه تشکیل بانک اطلاعات جامع مصوبات را ایجاد نموده و با اجرای کامل سیستم و ثبت نتیجه هر مصوبه در پایان سال اداری گزارشات متنوع مربوط به عملکرد سازمان را تهیه نمایید.

سامانه تمام مکانیزه مصوبات و جلسات اندیشه پرداز

سیستم مصوبات و جلسات اندیشه پرداز با بهره گیری از آخرین تکنولوژیها در دوبخش پورتال وب و اپلیکیشن موبایل امکان تعریف جلسات و شرکت کنندگان به همراه ثبت مصوبات با امکان پیگیری و یادآوری های لحظه ای از طریق گوشی همراه را میسر می سازد . با سیستم مصوبات اندیشه پرداز تمامی بندهای جلسات و مصوبات همواره در دسترس مدیران و کارشناسان بوده و امکان مراجعه به آن میسر می باشد.امکان تهیه انواع گزارشات از روند برگزاری جلسات و نحوه رسیدگی و اجرای مصوبات با امکان دسته بندی نمودن موضوعی وجود دارد. ضمن اینکه قابلیت طراحی فرم صورتجلسات و گزارشات مورد نیاز توسط کاربران سیستم در نظر گرفته شده است.

قابلیتها و امکانات

امکان تعریف کارگروه و گروه های تخصصی ذیل کارگروه

امکان تعیین دبیر، رئیس و اعضای هر کارگروه و گروه تخصصی

امکان تعریف شرح وظایف برای هر کارگروه و گروه تخصصی

امکان تعریف جلسات متعدد

تعریف دستور جلسه به تفکیک برای هر کارگروه و یا گروه تخصصی

ارسال دستور جلسه برای دبیر

امکان چک کردن تقویم کاری اعضا و نمایش تداخلات زمانی

امکان چک کردن تقویم سالن برگزاری جلسه بابت رزرو و نمایش تداخلات زمانی

تولید و ارسال اتوماتیک فرم های دعوتنامه برای اعضا

امکان لغو جلسه و اطلاع رسانی به اعضا به صورت خودکار

ثبت مصوبات جلسه و تعیین افراد مجری و مهلت انجام آن ها

امکان رویت روند پیشرفت یک فعالیت تعیین شده

ایجاد گزارشات کامل و کاربردی از تمامی مراحل اجرای مصوبات

اطلاع از مشخصات حاضرین و غایبین بصورت آن لاین

آلارم بصورت نوتیفیکیشن بر روی گوشی موبایل جهت یادآوری شرکت در جلسه و پیگیری مصوبات

اپلیکیشن موبایل جهت اطلاع رسانی از جلسات و مصوبات مربوط به هر یک از حاضرین در جلسه

اتصال به چارت سازمانی و سیستم اتوماسیون مکاتبات اداری جهت ارجاع دعوتنامه ها و مصوبات

اتصال به انواع سامانه های اتوماسیون مکاتبات اداری جهت ارسال فرمهای دعوت نامه و مصوبات