سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، روبروی خیابان دکتر فاطمی، کوچه عبده، پلاک 55، واحد 16

تلفن: 45382 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

 

سامانه شکایات

ثبت شکایت قابل پیگیری از طریق وبسایت

با مراجعه به وبسایت سامانه شکایات، فرد می تواند با ورود اطلاعات شخصی نسبت به ثبت شکایت خود اقدام نماید. در این بخش پس از ثبت شکایت، کد رهگیری یکتایی به آن شکایت تخصیص داده می شود و فرد در هر زمان قادر خواهد بود که آخرین وضعیت شکایت خود را از طریق وبسایت پیگیری نماید.

گزارش تخلف

در صورتی که فرد شکایت کننده مایل نباشد اطلاعاتی از خود را در سیستم ثبت نماید می تواند از گزینه گزارش تخلف استفاده کند. در این بخش تنها امکان طرح شکایت وجود دارد و امکان پیگیری وجود ندارد.


ثبت شکایت از طریق اتوماسیون اداری

این سامانه قادر است با نرم افزارهای اتوماسیون اداری و مکاتبات اداری سازمان‏ها و مؤسسات ارتباط برقرار کرده و شکایاتی که از طریق دبیرخانه ی سازمان ثبت گردیده اند را دریافت نماید. شکایت دریافت شده پس از پاسخگویی در سامانه شکایات، از طریق دبیرخانه قابل پیگیری است.

ثبت شکایت از طریق اپلیکیشن موبایل

دنیای امروز دنیای فناوری و تلفن های هوشمند است. در همین راستا این شرکت اقدام به طراحی اپلیکیشن مخصوص موبایل برای سیستم عامل های اندروید و ios نموده است. این اپلیکیشن با رابط کاربری ساده، به کاربر امکان ثبت شکایت از طریق تلفن همراه را می دهد. در این برنامه کاربر می تواند از طریق دوربین تلفن همراه فرد در همان زمان اقدام به عکس برداری نماید و یا از تصاویر موجود در گالری تلفن همراه خود تصویری را به عنوان فایل ضمیمه شکایت ارسال نماید و کد رهگیری را دریافت نماید.

سایر راه های ثبت شکایت

ثبت شکایت از طریق سامانه پیامک

ثبت شکایت دستی

ثبت شکایت از طریق تلفن

برای مشاهده دمو و امکانات سامانه شکایات کلیک کنید

پنل مدیریت شکایات

مشاهده شکایات ثبت شده به تفکیک نوع ثبت

در سامانه شکایات، دسته بندی شکایات رسیده بر اساس کانال ورودی صورت می گیرد و شکایات دریافتی از هر قسمت، بصورت جداگانه قابل مشاهده می‏باشند. این دسته بندی‏ها به متولیان اجازه ی مدیریت هرچه بهتر شکایات ثبت شده را می دهد. این دسته بندی ها عبارتند از : سامانه وب، اتوماسیون اداری، پیامک، برنامه موبایل (Mobile App)، سرویس‏های VoIP و سامانه سامد


مدیریت کاربران

یکی از مهم ترین موضوعات در هر سیستم مسئله تعیین سطوح دسترسی و امنیت می‏باشد. اینکه کسانی که قرار است با این سیستم کار کنند هر کدام اجازه ی انجام چه کاری را دارند از اهمیت زیادی برخوردار است. در سامانه شکایات، کاربران سیستم در سه سطح مدیر ارشد، مدیر و کارشناس قابل تعریف هستند و هر کدام دارای سطح دسترسی خاصی می باشند.

گزارش‏گیری از شکایات

شاید بتوان اصلی ترین بخش یک سامانه را قسمت گزارش گیری و جستجوی آن دانست؛ چرا که در طی چند سال استفاده از یک سامانه و آرشیو شدن اطلاعات، می بایست روشی بهینه برای بازیابی آن ها وجود داشته باشد. این مهم در سامانه شکایات به خوبی لحاظ شده است. امکان گزارش گیری بر اساس پارامترهای گوناگون مانند بازه زمانی، نوع ثبت، کد رهگیری، دسته بندی، موضوع شکایت و … نمونه ای از امکانات در نظر گرفته شده در این سامانه است. همچنین قابلیت ذخیره نتایج در تمامی فرمت های متداول از جمله Excel ،PDF، Word و … وجود دارد.

امکانات و ویژگی ها

مشاهده شکایات پاسخ داده شده

مشاهده شکایات حذف شده

امکان ایجاد قالب‏های آماده متنی برای پاسخ به شکایات

امکان دسته بندی شکایات به دسته‏ های دلخواه

افزودن، ویرایش و حذف واحدهای سازمانی