سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

نرم افزار مدیریت قراردادها چیست و چگونه می تواند به مدیریت هر چه آسان تر سازمان کمک کند؟

نرم افزار مدیریت قراردادها

نرم افزار مدیریت قراردادها چیست و چگونه می تواند به مدیریت هر چه آسان تر سازمان کمک کند؟

امروزه مراحل نوشتن و ثبت قرارداد کاری بین شرکت ها به دلیل دشواری روند ایجاد قرارداد، مراحل انجام مذاکرات، ضرورت توجه دقیق به مقررات و قوانین خاص مرتبط با هر شرکت به یک چالش اساسی در سازمان ها تبدیل شده است.
گسترده شدن فعالیت های معاملاتی سازمان ها، مثل خرید و فروش، صادرات و واردات و دریافت هرگونه خدمات، هر سازمان یا شرکتی را وادار به پیدا کردن راهکار مناسبی برای مدیریت هر چه آسان تر فرایند امور پیمان و قرارداد ها کرده است.

با  دانلود بکارگیری نرم افزار مدیریت قراردادها، امکان مدیریت کارآمد تمامی مراحل امور قراردادها وجود دارد بدین ترتیب روند ثبت قرارداد، انجام مذاکرات و اعمال موارد قرارداد مطابق با قوانین به سهولت امکان پذیر است.
صرفه جویی در هزینه و زمان،کاهش اشتباهات ناشی از تنظیم دستی قرارداد، افزایش امنیت و قدرت تجزیه و تحلیل اطلاعات،امکان فرایندسازی،گزارش گیری، سهولت در بایگانی و جستجو، ثبت و نگهداری پیش نویس ها، تجدید نظر و اصلاح، تنها برخی از مزایای یک نرم افزار مدیریت قراردادهای کارآمد است.

قابلیت هوش تجاری نیز یکی دیگر از امکاناتی است که جهت مدیریت امور مربوط به قراردادهای خود از نرم افزار قراردادهای درگاه استفاده کنید.آنالیز دقیق اطلاعات قراردادهای شما به صورت نمایش آمار و نمودار، ایجاد اطلاعات تصمیم ساز از داده های خام سازمان شما، امکان رصد عملکرد و تغییرات به صورت لحظه ای، امکان برآورد وقایع آینده و تحلیل روند کاری تنها برخی از امکاناتی است که با هوش تجاری به آن دست خواهید یافت. پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر، مطلب “هوش تجاری چیست” را مشاهده بفرمایید.

ما در اندیشه پرداز همواره به ارائه ی راهکاری برای سهولت استفاده و در نتیجه رضایت حداکثری کاربران می اندیشیم. سعی ما بر آن است با ارائه ی یک سیستم جامع مدیریت قراردادها، بتوانیم گامی هر چند کوچک برای جلب رضایت حداکثری شما مشتریان گرامی برداریم.

مشاهده ی تمام قابلیت های نرم افزار ثبت قراردادهای درگاه

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت