سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

شرح موفقیت پروژه ” نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه ” در پتروشیمی اروند

شرح موفقیت پروژه ” نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه ” در پتروشیمی اروند

پیاده سازی نرم افزار جامع مدیریت معاملات درگاه در تیر ماه ۱۳۹۹ در پتروشیمی اروند آغاز شد. اکنون پس از گذشت یک سال و نیم از استقرار سامانه درگاه در پتروشیمی اروند تمامی معاملات داخلی و خارجی این شرکت توسط این سیستم مدیریت می شود.

شرکت پتروشیمی اروند در یک نگاه

مجمتع پتروشیمی اروند در تاریخ اول آبان سال ۱۳۸۹ ، با راه اندازی واحد کلر آلکالی کار خود را آغاز کرد و سپس واحد S-PVC فعالیت خود را در پیش گرفت. این شرکت در تاریخ 1391/03/03 تولید تجاری خود را آغاز نمود. مجری قراردادهای اجرای کارخانه های کلر آلکالی و EDC/VCM کنسرسیومی متشکل از شرکت آلمانی اوده و شرکت مهندسین مشاور سازه است.

شرکت پتروشیمی اروند با تکیه بر ارزش آفرینی و حضور در عرصه جهانی، چشم انداز خود را در کسب رتبه اول در منطقه و جایگاه ویژه در جهان به عنوان یکی از تولید کنندگان کلیدی زنجیره کامل PVC ترسیم می کند. استراتژی های کلان شرکت پتروشیمی اروند به استراتژی های تمرکز، استراتژی تمایز و استراتژی توسعه گام به گام دسته بندی شده اند.

شرح مختصری از پیاده سازی سامانه مدیریت معاملات درگاه در پتروشیمی اروند

مدیران پتروشیمی اروند پس از بررسی گزینه های معدود موجود نرم افزار مدیریت معاملات، سامانه درگاه را به عنوان جامع ترین نرم افزار مدیریت معاملات که همه نیاز های این حوزه را پوشش داده است، انتخاب کردند.

از جمله مزیت هایی که به این انتخاب منجر شد شامل دو زبانه بودن سیستم، وجود پرتال تامین کنندگان، امکان بایگانی تمامی اسناد و جستجوی آنها، امکان گزارش گیری از تمامی اسناد، بهره وری از داشبورد مدیریتی یا هوش تجاری، استعلام قیمت، امکان ایجاد انواع پیش نویس و …. می شد.

برخی از مزیت های رقابتی سامانه درگاه نسبت به نرم افزارهای موجود

  • دو زبانه بودن سیستم
  • ساختار چند هولدینگی
  • امکان گزارش گیری
  • امکان پیشنهاد قیمت به صورت درصدی

تقدیر مدیریت پتروشیمی اروند از اندیشه پرداز

مدیریت قراردادها پتروشیمی اروند
امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت