سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

شرح موفقیت پروژه نرم افزار سامانه درگاه برای شرکت پتروشیمی پارس

شرح موفقیت پروژه نرم افزار سامانه درگاه برای شرکت پتروشیمی پارس

اجرای سامانه درگاه جهت مدیریت قراردادها و معاملات در شرکت پتروشیمی پارس از سال ۹۹ آغاز شد.

پس از گذشت دو سال از استقرار سامانه یکپارچه درگاه، تمامی قراردادها و معاملات داخلی و خارجی این شرکت توسط سیستم مدیریت معاملات شرکت اندیشه پرداز مدیریت می شود.

شرکت پتروشیمی پارس در یک نگاه:

شرکت پتروشیمی پارس در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در بندر عسلویه قرار دارد. این منطقه در حد فاصل ۲۷۰ کیلومتری جنوب شرقی بندر بوشهر واقع شده است. شرکت پتروشیمی پارس در تاریخ ۲ اسفند ماه ۱۳۷۷ تاسیس شد و ابتدا با نام شرکت پتروشیمی عسلویه به ثبت رسید. با تشکیل هیئت مدیره جدید در مهر ماه سال ۷۸ فعالیت های کارآمد شرکت شروع شد. در جلسه فوق العاده مورخ ۷۹/۰۲/۱۷ نام شرکت به پتروشیمی پارس تغییر یافت.

کل سرمایه گذاری انجام شده ۷۲۰ میـلیون دلار و سرمایه¬ گذاری¬ ریـالی انجام شده ۲۸۳۵ میلیارد ریـال بوده است. پنجاه درصد سهام شرکت پلیمر آریا ساسول نیز متعلق به شرکت پتروشیمی پارس می باشد. این شرکت با ظرفیت تولید اسمی سالیانه حدود چهار و نیم تن محصولات پتروشیمیایی، بزرگترین واحد استحصال اتان کشور، یکی از بزرگترین صادر کنندگان LPG خاورمیانه و تنها تولید کننده و تامین کننده استایرن منومر در داخل ایران و یکی از بزرگترین صادرکننده های این محصول در دنیا می باشد.

سبد محصولات شرکت پتروشیمی پارس عمدتا شامل هفت محصول می شود. محصولات پالایشگاهی این شرکت اتان، پروپان ،بوتان، گسولین است و محصولات پتروشیمیایی شرکت شامل اتیل بنزن، استایرن منومر و مخلوط بنزن تولوئن می شود. شرکت پتروشیمی پارس در محصولات پتروشیمی خود در ایران رقیب ندارد و تمامی محصولات پتروشیمیایی موجود فقط توسط این شرکت تولید می گردد. در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی اولویت فروش محصولات پتروشیمی پارس تامین کلیه نیازمندیهای مصرف کنندگان داخلی است.

شرح مختصری از پیاده سازی نرم افزار مدیریت قراردادهای درگاه در شرکت پتروشیمی پارس:

پس از بررسی راهکارهای نرم افزاری موجود، سرانجام سامانه درگاه به عنوان بهترین گزینه برای سازمان انتخاب شد.
حذف کاغذ بازی، شفافیت اطلاعات قرارداد، هماهنگی بیشتر دپارتمان ها و کارمندان، خودکارسازی و تسریع مراحل اجرای قرارداد از مهم ترین دستاوردهای بکارگیری سیستم یکپارچه مدیریت معاملات درگاه بود. این سیستم شامل قابلیت هایی از جمله فیلد سازی، استعلام خودکار قیمت، گزارش گیری، بایگانی دیجیتال و آسان، ثبت و نگهداری انواع اسناد مربوط به قراردادها، امکان ایجاد انواع پیش نویس ها و بسیاری مزایای دیگر است که تمامی مراحل مدیریت معاملات را در برگرفته و به میزان قابل توجهی تسریع و تسهیل می کند.

عنوان پروژه: استقرار نرم افزار مدیریت قراردادها در شرکت پتروشیمی پارس:

برخی از مزیت های رقابتی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه:

  • دوزبانه بودن
  • فراهم کردن ارتباط آسان با پیمانکاران داخلی و خارجی از طریق پرتال تامین کنندگان
  • امکان برگزری فرایندهای معاملاتی و فروش اسناد
  • مدیریت تامین کنندگان و امکان تشکیل وندور لیست

تقدیر مدیریت شرکت پتروشیمی پارس از اندیشه پرداز

گواهی حسن انجام کار شرکت پتروشیمی پارس
امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت