سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

شرح موفقیت پروژه استقرار ” نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه ” در شرکت پتروشیمی جم

پتروشیمی جم

شرح موفقیت پروژه استقرار ” نرم افزار مدیریت معاملات و قراردادهای درگاه ” در شرکت پتروشیمی جم

پیاده سازی نرم افزار مدیریت معاملات درگاه در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ در پتروشیمی جم آغاز شد. اکنون پس از گذشت بیش از یک سال از استقرار این نرم افزار در پتروشیمی جم، مدیریت تمامی امور معاملات و قراردادها از طریق این سامانه انجام می گیرد.

پتروشیمی جم در یک نگاه

شرکت پتروشیمی جم با نام اختصار JPC نامیده می شود، یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان محسوب می شود. این شرکت، به عنوان یکی از طرح های توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سال 1379 تحت شماره 32285 به ثبت رسید. این مجتمع عظیم صنعتی در زمینی به وسعت 77 هکتار در منطقه ویژه پارس جنوبی در عسلویه در استان بوشهر احداث شد. عمده فعالیت های این شرکت به تولید الفین ها و پلی اتیلن های سبک خطی و سنگین تاسیس گردیده است. پس از گذشت یک دهه از راه اندازی واحد های تولیدی الفین، پلی اتیلن سنگین و سبک خطی، بوتادین و بوتن 1 ، همچنان به عنوان بزرگترین تولیدکنندگان الفین در جهان و محصولات پلیمری در ایران به شمار می رود.

صادرات ۴۶۸۰۰۰ تن محصولات پتروشیمیایی به ۲۲ کشور جهان از دستاوردهای مهم این شرکت است. پتروشیمی جم تجربه حضور در بازارهای مصرف سه قاره جهان را داشته است و امکان تولید ۹۰ گرید مختلف پتروشیمی را داراست. پتروشیمی جم یکی از بزرگترین تولید کننده و صادر کننده HD در ایران است. در حال حاضر کشور های چین، ترکیه و کشورهای همسایه مقاصد اصلی صادرات این شرکت هستند.

شرح مختصری از پیاده سازی سامانه درگاه در پتروشیمی جم 

شرکت پتروشیمی جم به عنوان یکی از کلیدی ترین شرکت های تامین کننده و صادر کننده محصولات پتروشیمیایی، پروژه های بزرگ با مبالغ قراردادی هنگفت را انجام می دهد. وجود یک سیستم مدیریت معاملاتی حرفه ای که تمامی این معاملات و قراردادها را به بهینه ترین شکل ممکن مدیریت کند، برای این شرکت ضروری محسوب می شد. مدیران این شرکت بعد از جستجوی راهکارهای نرم افزاری موجود، سامانه درگاه را به عنوان دقیق ترین و بهترین گزینه انتخاب کردند.

 

دو زبانه بودن، امکان معامله با شرکت های خارجی، امکان پیشنهاد قیمت براساس مبلغ ارزی، داشتن ساختار چند هولدینگی، وجود پرتال تامین کنندگان و امکان تشکیل وندور لیست، امکان حفظ ارتباط حرفه ای با تامین کننده، قابلیت گزارش گیری، قابلیت فیلدسازی، قابلیت ثبت و جستجوی هر نوع سند در سیستم، امکان برگزاری مناقصه به امن ترین شکل ممکن و ….. از ویژگی های ممتاز سامانه مدیریت معاملات درگاه بودند که این راهکار را تبدیل به مطلوب ترین سامانه مدیریت امور معاملات تبدیل کرده است.

۵/۵ - (۱ امتیاز)
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت