سال ها خدمت در زمینه تولید سامانه های تحت وب و اپلیکیشن های موبایل باعث شده است تا تیم اندیشه پرداز یکی از قوی ترین و تخصصی ترین شرکت های حوزه فناوری اطلاعات محسوب شود. اطمینان مشتریان بزرگ در سطح کشور افتخار این مجموعه بوده و جهت حفظ این سرمایه ارزشمند هر روز در تلاش برای بهبود خدمات و کیفیت محصولات می باشیم.

تماس با ما

آدرس: تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان صدوقی، پلاک 47، ساختمان اندیشه پرداز

تلفن: 66946022 (021)

ایمیل: info@andishehpardaz.ir

راهکار یکپارچه درگاه انتخاب مدیران دیجی کالا

سامانه درگاه انتخاب مدیران دیجی کالا

راهکار یکپارچه درگاه انتخاب مدیران دیجی کالا

دیجی کالا” پس از تحلیل و بررسی نرم افزار های مرتبط با مدیریت قراردادها و امور حقوقی، سرانجام “سامانه یکپارچه درگاه” را برای مدیریت و اتوماسیون تمامی فرایندهای معاملاتی، کنترل عملکرد تامین کنندگان و هم چنین رسیدگی به پرونده ها و امور قضایی جهت پیاده سازی انتخاب نمود.

با توجه به حجم بالای معاملاتِ این شرکت، این اقدام در راستای تسهیل و تسریع برگزاری تمامی فرایندهای معاملاتی و ایجاد بانک جامع اطلاعاتی قراردادها و تامین کنندگان، کنترل کلیه ی بخش های قرارداد (از جمله صورت وضعیت، متمم ها و الحاقیه های قرارداد، اعتبارات و بودجه، تغییر مقادیر مابه التفاوت و تعدیل ها، مبالغ مشروط در قرارداد، تاخیرات و تعلیق ها، تحویل یا فسخ پیمان و …) و همچنین رسیدگی هر چه آسانتر به امور حقوقی، قضایی و پرونده های شرکت  صورت گرفته است.

دیجی کالا در یک نگاه :

دیجی‌کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر و ورزش و سرگرمی با تنوعی بی‌نظیر در دیجی‌کالا عرضه می‏‏‏‌شوند. دیجی‌کالا با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند.

کاربران و مشتریان دیجی‌کالا می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالای مورد نظر خود، وب سایت دیجی‌کالا را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالای خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری دیجی‌کالاست.

استقرار بخش های راهکار یکپارچه درگاه «نرم افزار مدیریت برگزاری مناقصات ، نرم افزار مدیریت قراردادها ، نرم افزار مدیریت تامین کنندگان و کنترل عملکرد پیمانکاران » در شرکت دیجی کالا پشتیبانی یکپارچه تمامی مراحل پرونده از زمان برگزاری مناقصه تا مراحل پس از انعقاد قرارداد را به صورت هرچه مطلوب تر ممکن می سازد.

پیش بینی و تحلیل تمامی فرایندهای معاملاتی و زمینه ایجاد یکپارچه سازی کلیه امور مربوط به پیمان، قراردادها و امور حقوقی یکی از معیار های اصلی مدیران دیجی کالا در انتخاب سامانه یکپارچه درگاه بوده است.

وجود تقویم کاری هوشمند، ثبت و مدیریت کمیسیون ها، تولید خودکار انواع مکاتبات و مستندات، امکان فروش الکترونیکی اسناد، فیلدساز، فرایندساز و گزارش ساز حرفه ای تنها بخش از ویژگی هایی است که مدیران این شرکت را مجاب به انتخاب سامانه یکپارچه درگاه نموده است.

لازم به ذکر است این سامانه با استفاده از زیر ساخت وب سرویس، امکان اتصال به انواع سامانه های مرتبط از جمله سیستم های مالی، اتوماسیون مکاتبات، سامانه های کنترل پروژه و سایر سیستم های پر کاربرد نظیر پست الکترونیک، پیامک و فکس را دارا می باشد.

امتیاز دهید
بدون دیدگاه

ارسال یک نظر

نظر
نام
ایمیل
وبسایت